Een bedrijfsadvocaat dient een meesturende strategische partner te zijn, die zo vroeg mogelijk -en het liefst zelfs permanent- meehelpt en meedenkt in het voorkomen en oplossen van juridische problemen. Wij geven daarom Geen onaangename verrassingen dus! Een goede voorbereiding is daarbij driekwart van het werk. Als in het eerste gesprek al blijkt dat een zaak absoluut geen kans heeft, worden ook geen kosten in rekening gebracht. U hoeft dus niet bang te zijn een zaak aan ons voor te leggen: wij willen onszelf graag ruimschoots terugverdienen.

Via een online portal kunt u op elk moment uw dossier(s) inzien en aanvullen. U weet dus altijd exact en vanaf elke plaats wat er in uw dossier is gebeurd, welke actie is ingepland, wat wij doen en welke uren en kosten daaraan besteed zijn.

Maar er is nog meer: het verouderde systeem van een secretaresse als hulpje van de advocaat is ingewisseld voor dat van een cliënt-assistente. Deze is geheel gericht op u als klant. Deze houdt maximale voortgang in de dossiers, informeert u, zorgt dat u direct antwoord krijgt op uw vragen, dan wel maakt daarvoor ruimte in de agenda van de advocaat.

We bieden u daarmee zowel een veel hoger serviceniveau als een sterke reducering van de kosten. Met dit systeem kan de cliënt-assistente gemiddeld 50% van het werk in elke zaak zelf verrichten en dat tegen een tarief van 30-33% van dat van de advocaat. Het tarief van de cliënt-assistente bedraagt namelijk €75,00 per uur, tegen €225,00-€250,00 voor de advocaat (per saldo ook nog wat gematigd dus!).